יום שלישי, 19 במרץ 2013

לכתוב את הטוב





ומה עושים כשרע
שותים בקבוק בירה
מעשנים סיגריה
בוכים לבד עד חנק כמעט
מזניחים את החוץ והפנים
לא מדברים עם איש
מתכווצים
נעלמים
וישנים הרבה
וישנים כלכך הרבה..
ומה עושים כשטוב
אותו הטוב שיודעים אותו במודע כל כך
אז מה עושים כשטוב
מתיישבים ברגליים מקופלות מזרחית
על הספה בסלון
השמלה מופשלת בפיזור דעת
ומלטפת את העור 
מדליקים את הרדיו
אוספים תפוז מצלחת הפרות שעל השולחן
קולפים אותו
מפלחים אותו
אוכלים לאט לאט פלח פלח
שותים את המיץ מתוכו
דומעים
דמעות ומיץ תפוזים
נפגשות בזויות שפתיים מחייכות, מרגישים בזה,
אוספים נשימות עמוקות
האוויר נקי בריאות, מבחינים בזה,,
מתרוממים, אוספים את קליפות התפוזים,
רוחצים ידיים
מרמים את הראש מהכיור
קופאים קצת מול מראה
שלווה
פוסעים החוצה אל חלל הבית
עדיין יחפים
יחפים?
כן יחפים, מדהים.,
ושרים
שיר בשקט בין השפתיים
שקט ומאוד עדין
מידי פעם הרגליים מסתובבות עם הגוף
עושים סיבוב כמו וקצת רקדנים
וממשיכים ושרים ושרים
ומדפדפים בעיתונים ומגזינים
וחולמים
והמון נחים.

4 תגובות:

  1. יואו! כל כך שימחת אותי בשיר הזה! הרגשתי חולמת ורוקדת איתך ורואה אותך, כל כך יפה! ויחפה!! :)

    השבמחק
  2. בואי לי, את היא בת זוג נפלאה לריקודים
    את תשירי ותנגני ואני אנוע בכלכך הרבה שמחה :-)

    השבמחק
  3. טוב שיש לי רצועה לתלות את הגיטרה עלי כי אני לא יכולה לא לרקוד איתך יחד :)
    ורציתי להוסיף גם שאני אוהבת את הכותרת של הבלוג - טיוטות :)

    השבמחק
  4. ברור ברור שאת מצטרפת לרקוד
    ותודה ואת יודעת חייבת להתוודות
    "טיוטות" זה השראה מה- "סקיצות" של איריסיה

    השבמחק