יום רביעי, 10 ביולי 2013

וגסות נאמרת בקלות


הכעס הזה הגואה,
אם אדע לדבר אותו,
הייתי אומרת שהוא שרוך לנעליים נעות. שאינו נפרם,
בסופו של דבר, אצטרך, לגזור את הסבך הזה,
(ומה אם אצבעותיי חלשות, וציפורניי גם הן שבורות).

הכעס הזה הגואה,
כמו איש זר ולא מוכר, מתכנס אל תוכי,
עושה אותי אחת איתו,
וכואב, אבל פחות, ויחד עם זאת הרבה מאוד.

ואיך אומר כעס בכלל,
מהי הדרך לומר אותו, שגואה ומציף ומקציף את רעשי, אתו,
והכעס אינו מורגל, במסיבות חוץ, פורצות עולם וגבולות,
הוא סגור, בכספת, אסוף אל הקוד,

והכעס הזה, שגואה בי,
גלוי עתה, בכיעורו הנורא,
אוכל ארוחת ערב מלאה,
ובבוקר צם עצמו בהפגנה.

(ולא לא הייתה בו כוונת זדון,
וגסות נאמרת בקלות. כל כך פשוט).

6 תגובות:

  1. דברי איתו עם הכעס, כי ..."לא היתה בו כוונת זדון וגסות שנאמרת בקלות"....
    כי לפעמים ואולי בדרך כלל, יש בו מסר נסתר.
    ולפעמים מאוד פשוט.

    אך יפתי...כתיבתך כשירה מנגנת על מיתרים של הלב.

    באהבה
    עופרה

    השבמחק
    תשובות
    1. עופרלה אני אוהבת כשאת מתחילה משפטים עם "דברי איתו..." ואז אני מחייכת ונרגעת. ותודה יקרה. עבורי השורה הזו שנכתבה "לא הייתה בו כוונת זדון וגסות נאמרת בקלות" נכתבה בארוניה מסוימת כי בעיני לומר גסות וגם אם בקלות תמיד יש בה כוונת זדון. אבל טוב לקרוא אותך ולראות מהזוית שלך.

      מחק
  2. איזה שיר! שריתי. נעלים נעות. נפלא!!!
    איריסיה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה איריסיה
      וכן נעלים נעות סבוכות בקשרי השרוכים שבן

      מחק
  3. כל הדימויים בשיר נפלאים. האיש הזר הזה הופיע לי בחלומות... וכן, מעבר לזה שהדימויים נפלאים השיר מדבר אליי, כי הכעס שלי מתנהג באופנים דומים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילוש
      נדמה לי שכן אני מכירה את האופנים הדומים שלנו כועסות. ואני אוהבת שאת מוצאת את הדימויים. מעניין מה שאמרת על הזר בחלומות...אולי תכתבי על זה פעם...

      מחק